sportuojam.lt | 2016 m. vasario 8 d. 12:21 |
![]() ![]() |
Pavasarį pranašauja šluojami treniruokliai
Pirmaisiais žiemos mėnesiais „Senukų“ parduotuvėse nuperkama tiek sportui namuose skirto inventoriaus, kiek paprastai nuperkama per pusmetį.
![]() |
Pirmais metų mėnesiais jau kelinti metai parduodama kur kas daugiau nei kitais mėnesiais namams skirtų treniruoklių. UAB „Senukų prekybos centras“, didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo atstovai teigia, kad tokia tendencija greičiausiai siejama su žmonių pasiryžimu nuo naujųjų metų keisti gyvenimo įpročius ir daugiau sportuoti.
Pirmaisiais žiemos mėnesiais „Senukų“ parduotuvėse nuperkama tiek sportui namuose skirto inventoriaus, kiek paprastai nuperkama per pusmetį. Prekybos tinklo atstovai skaičiuoja, kad ši tendencija kasmet vis labiau ryškėja. Pardavimų statistika rodo, kad šią žiemą jau nupirkta 8 procentais daugiau treniruoklių nei pernai ir 35 procentais daugiau nei užpernai.
„Pastebime ne tik vis didėjantį tokių prekių poreikį, bet ir pokyčius, kurie liudija, kad Lietuvos gyventojams vis aktualesnis sveiko gyvenimo būdas. Jeigu prieš 5 metus daugiau buvo perkami taip vadinamieji vienos raumenų grupės treniruokliai, kurie padeda išryškinti raumenis, tai dabar paklausiausi kardio treniruokliai, kurie didina ištvermę,gerina kraujotaką“, - pasakoja UAB „Senukų prekybos centras“ atstovas Andrius Zareckis.
Anot jo, iš sportinių prekių asortimento, kurį sudaro apie 1500 prekių pavadinimų, į TOP 5 sportui skirtų prekių sąrašą patenka gimnastikos patiesalai, svarmenų komplektai, dviratiniai ir elipsiniai treniruokliai bei bėgimo takeliai. Pastarieji kardio treniruokliai iš perkamųjų sąrašo išstūmė steperius, treniruoklius, imituojančius lipimą laiptais.

Prekybos tinklo atstovai pastebi, kad pirkėjai ieško tokių žinomų prekės ženklų, kaip HAMMER, KETTLER, VIROS PRO, LIVE UP treniruoklių, kuriuos kompaktiškai būtų galima pritaikyti prie namų aplinkos. Tokių treniruoklių kaina svyruoja nuo 1 000 iki 2 000 eurų.
Dar viena auganti prekių grupė – šiaurietiško vaikščiojimo lazdos, kurių šiemet parduodama beveik 50 procentų daugiau nei pernai.
„Senukų“ sportinių prekių asortimento specialistai atskleidžia, kad pirkėjų poreikiai keičiasi, todėl sportinių prekių asortimentas pastoviai reikalauja vis modernesnių sprendimų. Mūsų šalies gyventojai ne tik vis aktyviau sportuoja – žmonės seka, analizuoja ir socialinėje erdvėje dalinasi savo pasiektais sporto rezultatais, tai atskleidžia sparčiai augantys pulsometrų pardavimai, kuriuos galima jungti prie savo išmaniųjų įrenginių.
UAB „Senukų prekybos centras“ Lietuvoje valdo 83 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, elektroninę parduotuvę. Bendrovėje dirba per 3,5 tūkst. darbuotojų. Per mėnesį parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų. UAB „Senukų prekybos centras“ apyvarta Lietuvoje užpernai pasiekė 312,6 mln. eurų (be PVM) – 19,1 proc. daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. eurų).
Pirmaisiais žiemos mėnesiais „Senukų“ parduotuvėse nuperkama tiek sportui namuose skirto inventoriaus, kiek paprastai nuperkama per pusmetį. Prekybos tinklo atstovai skaičiuoja, kad ši tendencija kasmet vis labiau ryškėja. Pardavimų statistika rodo, kad šią žiemą jau nupirkta 8 procentais daugiau treniruoklių nei pernai ir 35 procentais daugiau nei užpernai.
„Pastebime ne tik vis didėjantį tokių prekių poreikį, bet ir pokyčius, kurie liudija, kad Lietuvos gyventojams vis aktualesnis sveiko gyvenimo būdas. Jeigu prieš 5 metus daugiau buvo perkami taip vadinamieji vienos raumenų grupės treniruokliai, kurie padeda išryškinti raumenis, tai dabar paklausiausi kardio treniruokliai, kurie didina ištvermę,gerina kraujotaką“, - pasakoja UAB „Senukų prekybos centras“ atstovas Andrius Zareckis.
Anot jo, iš sportinių prekių asortimento, kurį sudaro apie 1500 prekių pavadinimų, į TOP 5 sportui skirtų prekių sąrašą patenka gimnastikos patiesalai, svarmenų komplektai, dviratiniai ir elipsiniai treniruokliai bei bėgimo takeliai. Pastarieji kardio treniruokliai iš perkamųjų sąrašo išstūmė steperius, treniruoklius, imituojančius lipimą laiptais.

Prekybos tinklo atstovai pastebi, kad pirkėjai ieško tokių žinomų prekės ženklų, kaip HAMMER, KETTLER, VIROS PRO, LIVE UP treniruoklių, kuriuos kompaktiškai būtų galima pritaikyti prie namų aplinkos. Tokių treniruoklių kaina svyruoja nuo 1 000 iki 2 000 eurų.
Dar viena auganti prekių grupė – šiaurietiško vaikščiojimo lazdos, kurių šiemet parduodama beveik 50 procentų daugiau nei pernai.
„Senukų“ sportinių prekių asortimento specialistai atskleidžia, kad pirkėjų poreikiai keičiasi, todėl sportinių prekių asortimentas pastoviai reikalauja vis modernesnių sprendimų. Mūsų šalies gyventojai ne tik vis aktyviau sportuoja – žmonės seka, analizuoja ir socialinėje erdvėje dalinasi savo pasiektais sporto rezultatais, tai atskleidžia sparčiai augantys pulsometrų pardavimai, kuriuos galima jungti prie savo išmaniųjų įrenginių.
UAB „Senukų prekybos centras“ Lietuvoje valdo 83 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, elektroninę parduotuvę. Bendrovėje dirba per 3,5 tūkst. darbuotojų. Per mėnesį parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų. UAB „Senukų prekybos centras“ apyvarta Lietuvoje užpernai pasiekė 312,6 mln. eurų (be PVM) – 19,1 proc. daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. eurų).
Daugiau naujienų iš kategorijos Pulsas
KOMENTARAI
NAUJIENŲ TOP 5
GALERIJŲ TOP 3