sportuojam.lt | 2013 m. balandžio 17 d. 12:18 | Siųsti nuorodą | Spausdinti | Komentarai |
Šokėjos tapo ambasadorėmis
„Džiaugiamės, kad būtent mus išsirinko atstovauti Lietuvai ir reprezentuoti sportuojančias moteris ir jų komandinį darbą“, - sakė šokėja D. Karpovaitė
Kauno krepšinio klubo „Žalgiris“ šokėjos Dalia Karpovaitė, Greta Lenartavičiūtė ir Solveiga Špakauskaitė tapo pasaulinės moterims skirtos kampanijos „#mygirls“ ambasadorėmis. Šią kampaniją inicijuoja sporto inventoriaus, aprangos ir avalynės gamintoja kompanija „adidas“, siekdama paskatinti merginas ir moteris burtis į komandas bei sportuoti drauge.
„Džiaugiamės, kad būtent mus išsirinko atstovauti Lietuvai ir reprezentuoti sportuojančias moteris ir jų komandinį darbą. Tai didžiulis visos mūsų komandos kasdienio darbo įvertinimas“, - sakė šokėja D. Karpovaitė.
Rūtos Žukaitytės, „adidas group“ marketingo vadovės Lietuvoje teigimu, ruošiant kampaniją „#mygirls“, Lietuvoje buvo ieškoma jaunų, veržlių, ambicingų ir gyvenimu besimėgaujančių merginų komanda. Būtent tokius iškeltus kriterijus geriausiai atitiko „Žalgirio“ šokėjos.
„Žavios ir moteriškos, bet tuo pačiu tvirtos bei vieningos – tokios mums pasirodė šios merginos. Nors dauguma jų prieš ateidamos į komandą treniravosi individualiai, tačiau dabar visos džiaugiasi, kad treniruotėse nebereikia plušėti vienoms, jog jų metu gali palaikyti viena kita, o taip juk lengviau siekti užsibrėžtų tikslų. Ši jų vienybė ir aistra aktyviam gyvenimo būdui sužavėjo ir mus“, - sakė R. Žukaitytė.
Visame pasaulyje kampanija „#mygirls“ inicijuojama siekiant merginoms ir moterims parodyti, kad treniruotis drauge yra efektyviau ir smagiau, o sporto drauges anksčiau ar vėliau pradeda sieti ne tik ši veikla, bet ir gausybė tų pačių interesų bei pomėgių.
„Iš savo patirties galiu pasakyti, kad treniruotės kartu su merginomis yra neįkainojamos. Mes viena kitą motyvuojame, skatiname tobulėti ir siekti pačių geriausių rezultatų. Kai šalia yra to paties tikslo siekiančios draugės, atsiranda daugiau motyvacijos ir viskas atrodo įmanoma, o merginos, kurios gyvena tuo pačiu ritmu, kaip ir tu, ilgainiui tampa geriausiomis draugėmis“, - sakė „Žalgirio“ šokėja D. Karpovaitė ir priduria, kad sportuojant yra svarbu ne tik merginos, esančios šalia, bet ir apranga.
„Džiaugiamės, kad būtent mus išsirinko atstovauti Lietuvai ir reprezentuoti sportuojančias moteris ir jų komandinį darbą. Tai didžiulis visos mūsų komandos kasdienio darbo įvertinimas“, - sakė šokėja D. Karpovaitė.
Rūtos Žukaitytės, „adidas group“ marketingo vadovės Lietuvoje teigimu, ruošiant kampaniją „#mygirls“, Lietuvoje buvo ieškoma jaunų, veržlių, ambicingų ir gyvenimu besimėgaujančių merginų komanda. Būtent tokius iškeltus kriterijus geriausiai atitiko „Žalgirio“ šokėjos.
„Žavios ir moteriškos, bet tuo pačiu tvirtos bei vieningos – tokios mums pasirodė šios merginos. Nors dauguma jų prieš ateidamos į komandą treniravosi individualiai, tačiau dabar visos džiaugiasi, kad treniruotėse nebereikia plušėti vienoms, jog jų metu gali palaikyti viena kita, o taip juk lengviau siekti užsibrėžtų tikslų. Ši jų vienybė ir aistra aktyviam gyvenimo būdui sužavėjo ir mus“, - sakė R. Žukaitytė.
Visame pasaulyje kampanija „#mygirls“ inicijuojama siekiant merginoms ir moterims parodyti, kad treniruotis drauge yra efektyviau ir smagiau, o sporto drauges anksčiau ar vėliau pradeda sieti ne tik ši veikla, bet ir gausybė tų pačių interesų bei pomėgių.
„Iš savo patirties galiu pasakyti, kad treniruotės kartu su merginomis yra neįkainojamos. Mes viena kitą motyvuojame, skatiname tobulėti ir siekti pačių geriausių rezultatų. Kai šalia yra to paties tikslo siekiančios draugės, atsiranda daugiau motyvacijos ir viskas atrodo įmanoma, o merginos, kurios gyvena tuo pačiu ritmu, kaip ir tu, ilgainiui tampa geriausiomis draugėmis“, - sakė „Žalgirio“ šokėja D. Karpovaitė ir priduria, kad sportuojant yra svarbu ne tik merginos, esančios šalia, bet ir apranga.
„Drabužiai „užbaigia“ mūsų pasirodymo mintį, idėją, tačiau jie turi būti ne tik gražūs, madingi, bet ir patogūs. Didelį dėmesį skiriame sportiniams bateliams, nes jei jie bus netinkami ar susidėvėję – padidėja traumų tikimybė. Į varžybas paprastai vežamės po keturias poras batų, tad savo sportinius krepšius vos pakeliame nuo žemės, - juokiasi šokėja. – Be to, visos moterys žino, kad kai tinkamai apsirengi ir sau atrodai graži, tai ir nuotaika būna geresnė, o sportuojant - treniruotė efektyvesnė“.
Įgyvendinant kompaniją „#mygirls“ tiek profesionalių sportininkių komandos, tiek tiesiog aktyvų laisvalaikį mėgstančių draugių kompanijos galės savo aistra sportui dalintis su kitomis sportuojančiomis merginomis. Tai bus galima daryti socialiniuose tinkluose „Twitter“ ir „Instagram“. Taip pat Vidurio ir Rytų Europoje bus organizuojama 12 bėgimą populiarinančių renginių moterims. Lietuvoje toks renginys bus organizuojamas Vilniuje birželio 16 dieną.
Daugiau naujienų iš kategorijos Pulsas
KOMENTARAI
NAUJIENŲ TOP 5
GALERIJŲ TOP 3